Ons laatste reisverslag - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Ton en Jet Lierop - WaarBenJij.nu Ons laatste reisverslag - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Ton en Jet Lierop - WaarBenJij.nu

Ons laatste reisverslag

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Ton en Jet

08 November 2015 | Indonesië, Balikpapan

Hallo allemaal

Net terug van ons laatste middag strand van Sanur, n heerlijke douche en natuurlijk met n kopje thee erbij, begin ik met t schrijven van ons laatste reisverslag.
Inmiddels dus alweer bijna 5 weken verder. Toen we aan onze reis begonnen leek 5 weken zo ver weg....maar nu we erop terug kijken is t heel snel gegaan.
We hebben, zoals ik eerder beschreef, n reis gemaakt zoals we ook gehoopt hadden , maar die ons misschien nog wel veel meer gegeven heeft.

T vliegveld veld van Bali is vanaf vrijdag weer open en ik moet zeggen dat t geluid van de vliegtuigen heerlijk was om te horen.
Dus dat probleem is opgelost.

Morgen vliegen we vanuit Bali naar Jakarta. ... waar we aan onze reis naar Nederland beginnen. Tenminste als die zonder problemen mag verlopen.
We vliegen nl met Lufthansa. ... tja en zoals jullie inmiddels wel weten voeren die stakingen uit en ook de komende week. We zijn door ons reisbureau op de hoogte gebracht. ... maar er is op dit moment geen duidelijkheid over onze vlucht. Dat weten we morgen pas.....
Misschien nog n keer n kaarsje opsteken bij n offeplaats, hebben we van de week ook gecaan....en dat heeft geholpen :-) we gaan ervan uit dat t helemaal goed komt.

Wij willen jullie bedanken voor jullie reakties en ook de app die verstuurd zijn.
Wii gaan nog n keer genieten van n heerlijk maaltijd hier en proosten samen op onze vakantie.

Sampai jumpa lagi. (Tot binnenkort )

Nog n kleine aanvulling. ... hier staan de kerstbomen al in de winkel

• 08 November 2015 - 13:44

Martha:

Hallo Reizigers.
    Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben.
    Fijn dat jullie weer thuis komen.
    Hopelijk zijn jullie inmiddels je terug reis gestart,en zien we jullie dinsdag weer.
    Groetjes Martha.

• 10 November 2015 - 14:07

Dorien:

we wachten op het verslagje dat jullie weer in nederland zijn. thuis in t'eind. met een super reis achter de rug, waar jullie nog lang van kunnen na genieten.

• 10 November 2015 - 18:10

Gerry:

Hey Travelers,
    zijn jullie inmiddels aangekomen?