Bijna is t zover...... - Reisverslag uit Someren, Nederland van Ton en Jet Lierop - WaarBenJij.nu Bijna is t zover...... - Reisverslag uit Someren, Nederland van Ton en Jet Lierop - WaarBenJij.nu

Bijna is t zover......

Blijf op de hoogte en volg Ton en Jet

03 Oktober 2015 | Nederland, Someren

Hallo lieve mensen...

bijna is t zover.....maandag gaan we beginnen aan ons avontuur.
Voor diegene die willen heb ik n kort verhaallijn onder reisdetails geschreven....en kun je alvast wat lezen.


Wij gaan genieten en hopelijk kunnen we jullie mee laten genieten

Gr Ton en Jet xxx

  • 03 Oktober 2015 - 22:13

    Marlene:

    Hallo Jet en ton

    Nog 2 nachten slapen en dan gaat jullie grote mooie reis beginnen.
    Ik wens jullie een goede vlucht toe.
    En ik ga heerlijk mee genieten via, waar ben jij, .
    Een fijne zondag !

    Greetz




  • 03 Oktober 2015 - 22:43

    Gerry:

    Hey Ton en Jet....

    ..Spannend!!!! Maar heel zeker super leuk....
    We zullen vast wel wat plekjes die jullie gaan bezoeken herkennen .
    Dus kom maar op met die mooie plaatjes
    Heel veel succes met jullie trip ...en vooral genieten!!!

    Een hele goeie ✈ toegewenst !!!!

  • 04 Oktober 2015 - 13:33

    Hans :

    Ton en Jet
    Een hele fijne vakantie toegewenst.
    We zijn nu al benieuwd naar jullie verhalen en foto 's.
    Goeie reis

  • 06 Oktober 2015 - 16:55

    Dorien:

    ja.. ik zit er klaar voor, kom maar op met die mooie foto's en verhalen.
    stoere 50 plussers, heel veel plezier daar. toppers

  • 07 Oktober 2015 - 19:56

    Siet:

    Hallo Jet en Ton. Weet inmiddels dat jullie goed zijn aan gekomen in Jakarta. Ben net als iedereen erg benieuwd in jullie reisverslagen en foto's. geniet ervan.

  • 07 Oktober 2015 - 23:32

    Andrea:

    Joehoe! Alles goed daar?
    Feestje van ons moederke zit erop.
    Drukke boel geweest. Ze ligt nu lekker te bed!
    Doedelsss!

  • 08 Oktober 2015 - 12:06

    Pieter Slegers:

    He hallo,

    de reis naar Indonesie is goed verlopen had ik begrepen ? geniet ervan let op ! ik zit de hele dag ander de computer dus ik volg jullie heel veel plezier

    Pieter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton en Jet

Actief sinds 29 Sept. 2015
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 5325

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2015 - 10 November 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: